Zwroty, reklamacje i wymiany

 WSZELKIE PYTANIA DOTYCZĄCE PRZESYŁEK PROSZĘ KIEROWAĆ NA ADRES MAILOWY- INFO@OKZAKUPY.PL

 

ZWROT (ODSTĄPIENIE OD UMOWY)


Klient ma prawo na zwrot produktów zakupionych w sklepie okzakupy.pl w ciągu 14 dni od ich otrzymania, na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827)


W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży otrzymany produkt należy odesłać na adres:

 
OKzakupy Iga Nędziak
 
skr. poczt. 11
 
UP Bogatynia 1
 
UL. Pocztowa 1
 
59-920 Bogatynia 
 
*PROSZĘ WYSYŁAĆ ZWROTY TYLKO ZA POŚREDNICTWEM POCZTY POLSKIEJ


wraz z wydrukowanym i wypełnionym formularzem zwrotu (tutaj pobierz formularz zwrotu - kliknij) oraz wyślij nam wszystkie informacje o zwrocie (numer zamówienia, powód reklamacji, numer rachunku bankowego, kwota należności do zwrotu itd.) na email:

 
info@okzakupy.pl
 
 
 



• Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem lub paczkomatami.
• Każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.
• Produkt (produkty) nie powinien nosić śladu użytkowania oraz powinien zostać odesłany w oryginalnym opakowaniu.
• Koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący. 
• W przypadku gdy wysłany produkt jest uszkodzony lub niezgodny z opisem, koszt odesłania towaru pokrywa Sprzedający- zgodnie z polskim prawem Konsumentom zwracamy koszt najtańszej wysyłki dostępny w dniu sprzedaży.
• Zwroty kosztów transakcji realizowane są w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwrotu.
 
 
*Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami
 
 
* W przypadku chęci wymiany produktu na inny skontaktuj się z Nami poprzez wiadomość email

 

W razie dodatkowych pytań, skontaktuj się z nami:
info@okzakupy.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl